Wpisywanie współrzędnych w tabeli

Dyskusje od wersji C-GEO 1.0 do 7.0
mk.gda1

Wpisywanie współrzędnych w tabeli

Post autor: mk.gda1 »

Jestem początkującym użytkownikiem C-Geo. Pomóżcie! :)
Mam utworzony projekt, a w nim tabelę. Chcę wpisać współrzędne x, y wysokość h. Czy muszę wpisywać to ręcznie? Współrzędne punktów mam zapisane w Notatniku. Jak je umieścić w tabeli bez przepisywania.
Dzięki!
Zbyszek_Gr.

Post autor: Zbyszek_Gr. »

Proszę przesłać na mój adres mailowy swój nr telefonu, to zadzwonię i poprowadzę "krok po kroku" bezpośrednio w programie C-GEO.
mk.gda1

Post autor: mk.gda1 »

Nie chciałbym narażać na koszt. :wink: Może jednak jakieś wskazówki tutaj na forum?
geobiuro
______
______
Posty: 553
Rejestracja: 19 mar 2005, 13:26

Post autor: geobiuro »

Witam

A, więc tak:
1 Otwierasz tabelę
2. Otwierasz: Pliki -> Import -> Plik tekstowy teraz mamy okno "Otwieranie" znajdujesz właściwy plik *.txt i go otwierasz, teraz mamy okno "Import z pliku"
Zakładam, że Twój plik *.txt jest kodowany; ANSI lub UTF-8 gdu są inaczej kodowane nie zostaną wczytane, można to sprawdzić otwierając go w Notatniku i zmienić ewentualne kodowanie na w/w.
3. W tym oknie zanaczamy to co chcemy importować i zaznaczmy odpowiedni separator, można go ustalić otwierając ten plik np. w Wordzie i wykonać polecenie "Pokaż wszystko", zazwyczaj to są : spacja lub tabulator
4. Naciskamy OK i powszytkim
5. Jeżeli chodzi o import współrzędnych z pilików *.p89, *.cgo dla DOS to po odszukaniu właściwego pliku naciskamy OK i gotowe.
Powodzenia. :!:

Z powazaniem
AM
Ostatnio zmieniony 24 cze 2007, 11:56 przez geobiuro, łącznie zmieniany 2 razy.
mk.gda1

Post autor: mk.gda1 »

Pracuję na C-Geo v 5. Na płycie mam wersję 7, ale wymaga ona rejestracji. Czy w wersji 5, współrzędne zamiast w pliku tekstowym txt nie powinny być zapisane w ZIPie?
geobiuro
______
______
Posty: 553
Rejestracja: 19 mar 2005, 13:26

Post autor: geobiuro »

Witam