SWDE ADRESY

Pytania dotyczące obsługi programu C-Geo V8 i kolejnych edycji
Awatar użytkownika
Maciej_o2
_____
_____
Posty: 278
Rejestracja: środa, 11 marca 2009, 12:56

SWDE ADRESY

Post autor: Maciej_o2 » czwartek, 3 grudnia 2020, 16:30

Ave
Przy adresowaniu pism wpisuje mi za dużo danych, na wypisie jest tak jak w załączniku - za dużo danych. Da się to obejść, czy zostaje edycja ręcznie?
Załączniki
adres.jpg
adres.jpg (12.27 KiB) Przejrzano 363 razy
Pozdrawiam
Andrzej Maciejczek

Awatar użytkownika
Jurek B.
Team
Team
Posty: 6777
Rejestracja: środa, 16 lutego 2005, 21:25

Re: SWDE ADRESY

Post autor: Jurek B. » czwartek, 3 grudnia 2020, 18:00

Widziałem podobnie powtórzone dane, chyba z Tarnowskich Gór, wydaje się mi, że tak to wynika z danych, ale może programista coś doradzi jeszcze czy da się te powtórzenia filtrować.
Pozdrawiam Jurek B.

Awatar użytkownika
Jurek B.
Team
Team
Posty: 6777
Rejestracja: środa, 16 lutego 2005, 21:25

Re: SWDE ADRESY

Post autor: Jurek B. » czwartek, 3 grudnia 2020, 20:02

Proszę sprawdzić czy w Opcjach modułu, zakładka Drukowanie danych jest włączona opcja "drukuj zawartość pola "nazwa własna" w adresach" - jeśli tak to proszę ją wyłączyć i sprawdzić.
Pozdrawiam Jurek B.

Awatar użytkownika
Maciej_o2
_____
_____
Posty: 278
Rejestracja: środa, 11 marca 2009, 12:56

Re: SWDE ADRESY

Post autor: Maciej_o2 » piątek, 4 grudnia 2020, 08:41

Ave
Super.
Pomogło.
Wyświetla pojedynczo.
Dzięki bardzo.
Pozdrawiam
Andrzej Maciejczek

Zbysiu
_____
_____
Posty: 292
Rejestracja: czwartek, 31 marca 2005, 20:56

Re: SWDE ADRESY

Post autor: Zbysiu » piątek, 4 grudnia 2020, 14:33

Podepnę się tutaj, żeby nie tworzyć nowego tematu.
Próbuję przygotować wysyłkę masową z zawiadomieniami przy pomocy modułu SWDE. Fajnie, łopatologicznie jest to przedstawione na filmie Założyłem sobie konto na Envelo i dochodzę do momentu opłacenia przesyłki w zakładce Oczekujące. Tu pojawia się problem bo mam komunikat Błąd w kolumnie Odbiorca. Sprawdziłem poprawność pliku zgodnie z instrukcją na Envelo (zgodnie z plikiem wzorcowym) i nie stwierdzam błędów, kontakt z miłymi paniami na infolinii, które nic nie wiedzą, skończył się zgłoszeniem problemu do informatyków, ale oczekuję na rozwiązanie problemu już 2 dzień. Jako ciekawostkę dodam, że próbuję załączyć do wysyłki ich plik wzorcowy, ale z takim samym skutkiem.
Moja prośba jest taka, żeby udostępnić sprawdzonego wcześniej zipa, np. z filmu youtobe, abym mógł sprawdzić czy coś się dzieje z ich usługą, czy też jednak ja robię nie tak.

ODPOWIEDZ