Strona 1 z 1

dziennik pomiarów RTK/RTN

: 12 mar 2020, 12:57
autor: Kokosz
Dzień dobry,
ma problem z liczbą satelitów użytych do wyznaczenia pozycji. Po wczytaniu danych z pliku Leica LandXML moduł pobiera tylko ilość satelitów GPS, pomija natomiast satelity GLONASS. Załączam pliki z pomiaru.

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 12 mar 2020, 13:46
autor: FaFaL
A to dziwne, może coś się zmieniło. Poprawimy

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 14 mar 2020, 16:09
autor: FaFaL
Po pobraniu wersji testowej już powinno być wszystko w porządku.

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 17 mar 2020, 21:26
autor: Kokosz
Pobrałem wersję testową, ale po uruchomieniu wyskakuje komunikat "Błąd dostępu do rejestru OLE". Wracam do wersji z ostatniej aktualizacji.

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 18 mar 2020, 08:15
autor: Jurek B.
Proszę się upewnić czy ten plik cgeo8.exe zapisany został w katalogu gdzie jest zainstalowane C-GEO i wtedy spróbować jednorazowo uruchomić jako administrator - prawy klawisz myszki na pliku cgeo8.exe i Uruchom jako administrator.
Jeśli to nie pomoże, zalecam kontakt z naszym serwisem - być może przeszkodą jest nadaktywna zapora Windows lub antywirus.

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 19 mar 2020, 20:06
autor: Kokosz
Plik testowy został zapisany we właściwym katalogu, uruchomiłem jako administrator. Program się uruchomił, ale zablokował mi licencję na domowym komputerze. Podczas zamykania programu nie da się anulować licencji (błąd komunikacji) - internet działa.
Powrót do ostatniej aktualizacji nie zmienił tej sytuacji.

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 20 mar 2020, 08:19
autor: Jurek B.
Zresetowałem tą licencję, więc teraz proszę zarejestrować program ponownie.

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 20 mar 2020, 09:08
autor: Wojtek P.
Kokosz pisze: 19 mar 2020, 20:06 Podczas zamykania programu nie da się anulować licencji (błąd komunikacji) - internet działa.
W razie problemów z rejestracją proszę dzwonić na serwis. Błąd komunikacji może mieć związek z antywirusem

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 21 mar 2020, 00:32
autor: Kokosz
Na komputerze biurowym (poczciwy XP) problemu z licencją nie było, reset pomógł mi pracować na pełnej wersji.
Na komputerze domowym (win7 64 bit) wgrałem najnowszą aktualizację i niestety problem z anulowaniem licencji powrócił. Wygląda mi na to, że skopiowanie pliku testowego wprowadziło jakieś zmiany (prawdopodobnie w antywirusie), których nawet aktualizacja nie może odkręcić. Dodam, że pierwszy raz kopiowałem plik testowy, wcześniej zawsze czekałem na oficjalną aktualizację i takiej sytuacji nigdy nie miałem.

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 21 mar 2020, 08:19
autor: Jurek B.
Najlepiej byłoby skontaktować się z naszym serwisem, wtedy najszybciej można pomóc.

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

: 01 kwie 2020, 23:40
autor: Kokosz
Problem rozwiązany - pomogło odinstalowanie i ponowna instalacja Bitdefendera. W jakiś sposób, po skopiowaniu do folderu pliku testowego C-Geo, zapora Bitdefendera zablokowała ruch sieciowy samego programu, natomiast moduł odpowiedzialny za update działał bez zarzutu. Stąd też miałem problem z licencją, pobraniem informacji dot. lokalizacji pomiaru itp. Ale najnowszą aktualizację pobrałem :) Ogólnie, to przekopałem internety :wink: , żeby znaleźć coś na temat zapory w Bitdefenderze, którą nawet po reinstalacji mam jakby nieaktywną. Tzn. działa, ale nie można dodać lub edytować żadnej reguły. Zgłębiłem nawet tajniki usługi BFE z Windowsie, ale wychodzi mi na to, że wszytko z nią ok. Uważajcie więc na Bitdefendera.

P.S. Dziękuję Panu Wojtkowi, że mimo późniejszej pory zadzwonił i poświecił mi parę minut.