Ave
Przy adresowaniu pism wpisuje mi za dużo danych, na wypisie jest tak jak w załączniku - za dużo danych. Da się to obejść, czy zostaje edycja ręcznie?
SWDE ADRESY
Re: SWDE ADRESY
Widziałem podobnie powtórzone dane, chyba z Tarnowskich Gór, wydaje się mi, że tak to wynika z danych, ale może programista coś doradzi jeszcze czy da się te powtórzenia filtrować.
Pozdrawiam Jurek B.
Re: SWDE ADRESY
Proszę sprawdzić czy w Opcjach modułu, zakładka Drukowanie danych jest włączona opcja "drukuj zawartość pola "nazwa własna" w adresach" - jeśli tak to proszę ją wyłączyć i sprawdzić.
Pozdrawiam Jurek B.
Re: SWDE ADRESY
Ave
Super.
Pomogło.
Wyświetla pojedynczo.
Dzięki bardzo.
Super.
Pomogło.
Wyświetla pojedynczo.
Dzięki bardzo.
Pozdrawiam
Andrzej Maciejczek
Andrzej Maciejczek
Re: SWDE ADRESY
Podepnę się tutaj, żeby nie tworzyć nowego tematu.
Próbuję przygotować wysyłkę masową z zawiadomieniami przy pomocy modułu SWDE. Fajnie, łopatologicznie jest to przedstawione na filmie Założyłem sobie konto na Envelo i dochodzę do momentu opłacenia przesyłki w zakładce Oczekujące. Tu pojawia się problem bo mam komunikat Błąd w kolumnie Odbiorca. Sprawdziłem poprawność pliku zgodnie z instrukcją na Envelo (zgodnie z plikiem wzorcowym) i nie stwierdzam błędów, kontakt z miłymi paniami na infolinii, które nic nie wiedzą, skończył się zgłoszeniem problemu do informatyków, ale oczekuję na rozwiązanie problemu już 2 dzień. Jako ciekawostkę dodam, że próbuję załączyć do wysyłki ich plik wzorcowy, ale z takim samym skutkiem.
Moja prośba jest taka, żeby udostępnić sprawdzonego wcześniej zipa, np. z filmu youtobe, abym mógł sprawdzić czy coś się dzieje z ich usługą, czy też jednak ja robię nie tak.
Próbuję przygotować wysyłkę masową z zawiadomieniami przy pomocy modułu SWDE. Fajnie, łopatologicznie jest to przedstawione na filmie Założyłem sobie konto na Envelo i dochodzę do momentu opłacenia przesyłki w zakładce Oczekujące. Tu pojawia się problem bo mam komunikat Błąd w kolumnie Odbiorca. Sprawdziłem poprawność pliku zgodnie z instrukcją na Envelo (zgodnie z plikiem wzorcowym) i nie stwierdzam błędów, kontakt z miłymi paniami na infolinii, które nic nie wiedzą, skończył się zgłoszeniem problemu do informatyków, ale oczekuję na rozwiązanie problemu już 2 dzień. Jako ciekawostkę dodam, że próbuję załączyć do wysyłki ich plik wzorcowy, ale z takim samym skutkiem.
Moja prośba jest taka, żeby udostępnić sprawdzonego wcześniej zipa, np. z filmu youtobe, abym mógł sprawdzić czy coś się dzieje z ich usługą, czy też jednak ja robię nie tak.