Strona 1 z 1

Nowa praca geodezyjna

: czwartek, 8 lutego 2018, 18:00
autor: k_batura
Witam
Chciałbym, aby w czasie dodawania nowej pracy geodezyjnej, GO tworzył odpowiedni katalog na moim dysku sieciowym zgodnie z położeniem działki wg schematu: ścieżka_sieciowa/powiat/Gmina/Obręb/działka-zleceniodawca.
To co...? Pomożecie?

Re: Nowa praca geodezyjna

: piątek, 9 lutego 2018, 14:22
autor: grzes
Raczej nie do zrobienia. Znaki specjalne niedopuszczalne w nazwach katalogow np '/' w numerze działki, brak jakiejs informacji itp.

Re: Nowa praca geodezyjna

: piątek, 9 lutego 2018, 18:21
autor: k_batura
Panie Grzesiu, to nie nazwa katalogu a ścieżka!
...ścieżka_sieciowa\powiat\Gmina\Obręb\działka-zleceniodawca

Re: Nowa praca geodezyjna

: piątek, 9 lutego 2018, 19:00
autor: grzes
To ja chyba nie rozumiem o co chodzi (czym sie rozni sciezka od katalogu?):
GO tworzył odpowiedni katalog
- tak czy siak wyglada mi to na dość "egzotyczny" pomysł.
Proszę może opisać cel, jaki efekt i do czego służący chcemy uzyskać. Może wspólnie coś wymyślimy.

Re: Nowa praca geodezyjna

: sobota, 10 lutego 2018, 14:04
autor: k_batura
OK, już rozumiem dlaczego się nie rozumiemy :)
Błędnie przyjąłem że moje podejście do wykorzystania GO jest raczej standardowe

Już to kiedyś zgłaszałem ale mój pomysł nie zachwycił... więc pojawiło się rozwiązanie pośrednie: możliwość zdefiniowania ścieżki do katalogu z dokumentami.

Re: Nowa praca geodezyjna

: sobota, 10 lutego 2018, 14:11
autor: k_batura
klikam sobie na scieżkę i otwiera się katalog ze wszystkimi dokumentami z danej pracy.

A gdyby pominąć ten krok i sprawić aby to GO wyświetlał zawartość togo katalogu? Wszystkie potrzebne dokumenty w jednym miejscu....poza tym mogłyby się tam również zapisywać pozostałe dokumenty utworzone w GO. Oszczędziłoby to bazę danych - chodzi o rozmiar...

Dlatego tak ważna jest dla mnie ta "ścieżka"....za każdym razem kiedy tworzę nową pracę geodezyjną to muszę wykonać szereg powtarzających się czynności.... gdyby GO zakładał odpowiedni katalog byłoby tego trochę mniej!
Dzięki

Re: Nowa praca geodezyjna

: poniedziałek, 12 lutego 2018, 10:10
autor: Jurek B.
Ok, ale nadal pozostaje problem nazewnictwa tej ścieżki (katalogu) - jeśli miałaby ona zawierać numer działki to cały temat odpada - działka typu 12/2 to standard, a więc powstanie katalog ..../12 i z dodatkowym podkatalogiem /2

Re: Nowa praca geodezyjna

: poniedziałek, 12 lutego 2018, 11:48
autor: piotr j.
Jeśli to nie kłopot, "/" można zastąpić "-" myślnikiem lub "_" podkreślnikiem.

Re: Nowa praca geodezyjna

: poniedziałek, 12 lutego 2018, 12:16
autor: grzes
W tej chwili dokumenty dalaczane moga byc przechowywane poza bazą (Narzedzia->Położenie plików dokumentów i skanów). Nie dotyczy to dokumentów generowanych z poziomu GO - one i tak maja format nieczytelny przez zewnetrzne programy.
Co do nazw katalogow to jedyne rozwiazanie jakie widzę to nazywanie katalogu ID (wewnetrznym programu) pracy. Czyli kolejną liczbą całkowitą. To jedyna informacja która na pewno jest w pracy.
I wlasciwie na tym etapie kiedy już są działające bazy to jedyna możliwość zeby w ten sposob przeorganizowac zapis dotyczy katalogu kopii zapasowych dla dołączanych dokumentow. Czyli byłoby to "/katalog_kopii_zapasowej/X" gdzie X to kolejny numer z ID-pracy (kolumne z ID mozna chyba wlaczyc w GO).

Re: Nowa praca geodezyjna

: środa, 31 lipca 2019, 22:59
autor: SmartGeoPL
Przy zakładaniu nowej pracy korzystam "kopiowania danych pracy", najczęściej przy kolejnej pracy na tej samej działce.
Chciałbym mieć możliwość decydowania, które dane są kopiowane, a które powinny być "czyszczone".

Dla mnie zakładki: Koszty, Czas pracy, Historia, Notatki, mogłyby być puste po kopiowaniu w całości, ale dane dodatkowe tylko wybiórczo.
Może inni mają inną opinię, które dane "czyścić?"

Re: Nowa praca geodezyjna

: sobota, 12 października 2019, 22:04
autor: SmartGeoPL
SmartGeoPL pisze:
środa, 31 lipca 2019, 22:59
Przy zakładaniu nowej pracy korzystam "kopiowania danych pracy", najczęściej przy kolejnej pracy na tej samej działce.
Chciałbym mieć możliwość decydowania, które dane są kopiowane, a które powinny być "czyszczone".

Dla mnie zakładki: Koszty, Czas pracy, Historia, Notatki, mogłyby być puste po kopiowaniu w całości, ale dane dodatkowe tylko wybiórczo.
Może inni mają inną opinię, które dane "czyścić?"
Czy powyższy temat jest przewidziany do zmiany?

Re: Nowa praca geodezyjna

: wtorek, 15 października 2019, 10:27
autor: grzes
wyrzuciłem z wklejania: koszty, czas pracy, historie i notatki:
setup_test