Błąd DBISAM Engine Error # 11013

aplikacja do zarządzania robotami geodezyjnymi
Awatar użytkownika
logis
Team
Team
Posty: 624
Rejestracja: wtorek, 13 grudnia 2005, 11:34
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Błąd DBISAM Engine Error # 11013

Post autor: logis » czwartek, 24 maja 2018, 14:39

Dzień dobry,
jeśli pojawi się u Was nagle komunikat błędu w stylu Błąd DBISAM Engine Error # 11013 Access denied to table or backup file '59080' to chodzi o to, że baza danych, którą wykorzystuje GeoOrganizer, podczas pracy tworzy pliki tymczasowe. Te pliki mają w nazwie 4 lub 5 cyfr (w przysłanym przez użytkownika komunikacie plik miał nazwę 59080). Coś nie pozwoliło na utworzenie tego pliku.
Proponuję w takim razie wykonać kilka czynności:
1. Sprawdzić antywirus - wyłączyć ochronę i sprawdzić czy GeoOrganizer działa oraz dodać GeoOrganizer do listy zaufanych programów (o ile antywirus taką możliwość posiada).
2. Zrestartować komputer.
3. Zalogować się jako administrator i wtedy spróbować uruchomić GeoOrganizer.
4. Zajrzeć pod Windows do folderu C:\Users\Public\Documents w którym powinien być podfolder GeoOrganizer.
Proszę sprawdzić czy ten folder nie jest zabezpieczony przed zapisem - wskazać folder myszką > prawy klawisz myszki > Właściwości > Zabezpieczenia. Tam użytkownicy i system powinni mieć pełny dostęp.
5. Można też po prostu spróbować zaznaczyć ikonę GeoOrganizera na pulpicie i pod prawym klawiszem myszki użyć opcji Uruchom jako Administrator.

Coś z tego powinno pomóc. Dla porządku - ja pisząc powyższe porady skorzystałem z podpowiedzi serwisu http://ezyinvoice.com gdzie mieli taki sam problem i pomogło (to nie jest reklama tylko podziękowanie, nawet nie wiem dokładnie co ten ich program robi ;-)

Jacek

ODPOWIEDZ