błąd działania programu

Pytania dotyczące obsługi programu C-Geo V8 i kolejnych edycji
Awatar użytkownika
tomek_79
____
____
Posty: 132
Rejestracja: środa, 21 marca 2012, 23:59

błąd działania programu

Post autor: tomek_79 » piątek, 13 marca 2020, 08:01

Witam
dnia dzisiejszego czyli 13.03.2020 po aktualizacji BIOSU (automatycznej) program uruchamia się jako demo
wyświetlane jest okno
printscr.png
printscr.png (15.78 KiB) Przejrzano 1859 razy
dodam że wczoraj pracowałem i wszystko było ok.

dane techniczne:
Program C-GEO v. 8.13.1.31 z dnia 2020-01-31 (63-63-15-0) aktualizacje ważne do 2020-10-30
Komputer: LENOVO ideapad330
system : windows 10 home 64 bit
procesor Intel(R) Core(TM) i5 -8300H 2.3GHz
RAM: 8 GB

dodam że aktualizacja biosu była pobrana i zainstalowana automatycznie ( jedynie wymagała potwierdzenia )
przez aplikację Lenovo VANTAGE (BIOSUPDATE - 10[64] -7zcn34ww data wydania 08.01.2020

spróbowałem anulować licencję ale efekt jest taki że owszem udało się ją anulować , uruchomiłem ponownie program a przy próbie ponownej rejestracji wyświetlany jest komunikat że program był już zarejestrowany, a klucz nie może zostać pobrany i działa w wersji DEMO

Damian
Team
Team
Posty: 41
Rejestracja: wtorek, 12 listopada 2019, 10:09

Re: błąd działania programu

Post autor: Damian » piątek, 13 marca 2020, 08:57

Proszę o kontakt z serwisem 504 289 110
pozdrawiam
Damian M.

Awatar użytkownika
Jurek B.
Team
Team
Posty: 6391
Rejestracja: środa, 16 lutego 2005, 21:25

Re: błąd działania programu

Post autor: Jurek B. » piątek, 13 marca 2020, 09:23

próbowałem anulować licencję ale efekt jest taki że owszem udało się ją anulować , uruchomiłem ponownie program a przy próbie ponownej rejestracji wyświetlany jest komunikat że program był już zarejestrowany, a klucz nie może zostać pobrany i działa w wersji DEMO
Anulować licencję należy przed restartem komputera w celu aktualizacji BIOS, później nie ma to już sensu bo po restarcie identyfikator komputera jest już inny niż przed restartem.
Pozdrawiam Jurek B.

Awatar użytkownika
tomek_79
____
____
Posty: 132
Rejestracja: środa, 21 marca 2012, 23:59

Re: błąd działania programu

Post autor: tomek_79 » piątek, 13 marca 2020, 12:14

czyli jakie rozwiązanie Pan proponuje?

Damian
Team
Team
Posty: 41
Rejestracja: wtorek, 12 listopada 2019, 10:09

Re: błąd działania programu

Post autor: Damian » piątek, 13 marca 2020, 12:36

Proszę o kontakt z serwisem 504 289 110 zdalnie załatwimy problem
pozdrawiam
Damian M.

ODPOWIEDZ