dziennik pomiarów RTK/RTN

Pytania dotyczące obsługi programu C-Geo V8 i kolejnych edycji
Kokosz
__
__
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2016, 22:56

dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Kokosz »

Dzień dobry,
ma problem z liczbą satelitów użytych do wyznaczenia pozycji. Po wczytaniu danych z pliku Leica LandXML moduł pobiera tylko ilość satelitów GPS, pomija natomiast satelity GLONASS. Załączam pliki z pomiaru.
Załączniki
aaa.zip
(77.17 KiB) Pobrany 114 razy
Awatar użytkownika
FaFaL
Team
Team
Posty: 3113
Rejestracja: 11 lip 2005, 14:09
Lokalizacja: Opole..Kraków
Kontakt:

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: FaFaL »

A to dziwne, może coś się zmieniło. Poprawimy
Pozdrawiam Rafał Kocierz
Awatar użytkownika
FaFaL
Team
Team
Posty: 3113
Rejestracja: 11 lip 2005, 14:09
Lokalizacja: Opole..Kraków
Kontakt:

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: FaFaL »

Po pobraniu wersji testowej już powinno być wszystko w porządku.
Pozdrawiam Rafał Kocierz
Kokosz
__
__
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2016, 22:56

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Kokosz »

Pobrałem wersję testową, ale po uruchomieniu wyskakuje komunikat "Błąd dostępu do rejestru OLE". Wracam do wersji z ostatniej aktualizacji.
Awatar użytkownika
Jurek B.
Team
Team
Posty: 8159
Rejestracja: 16 lut 2005, 20:25

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Jurek B. »

Proszę się upewnić czy ten plik cgeo8.exe zapisany został w katalogu gdzie jest zainstalowane C-GEO i wtedy spróbować jednorazowo uruchomić jako administrator - prawy klawisz myszki na pliku cgeo8.exe i Uruchom jako administrator.
Jeśli to nie pomoże, zalecam kontakt z naszym serwisem - być może przeszkodą jest nadaktywna zapora Windows lub antywirus.
Pozdrawiam Jurek B.
Kokosz
__
__
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2016, 22:56

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Kokosz »

Plik testowy został zapisany we właściwym katalogu, uruchomiłem jako administrator. Program się uruchomił, ale zablokował mi licencję na domowym komputerze. Podczas zamykania programu nie da się anulować licencji (błąd komunikacji) - internet działa.
Powrót do ostatniej aktualizacji nie zmienił tej sytuacji.
Awatar użytkownika
Jurek B.
Team
Team
Posty: 8159
Rejestracja: 16 lut 2005, 20:25

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Jurek B. »

Zresetowałem tą licencję, więc teraz proszę zarejestrować program ponownie.
Pozdrawiam Jurek B.
Awatar użytkownika
Wojtek P.
Team
Team
Posty: 971
Rejestracja: 08 lut 2005, 08:35

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Wojtek P. »

Kokosz pisze: 19 mar 2020, 20:06 Podczas zamykania programu nie da się anulować licencji (błąd komunikacji) - internet działa.
W razie problemów z rejestracją proszę dzwonić na serwis. Błąd komunikacji może mieć związek z antywirusem
-To serve and protect-
Kokosz
__
__
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2016, 22:56

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Kokosz »

Na komputerze biurowym (poczciwy XP) problemu z licencją nie było, reset pomógł mi pracować na pełnej wersji.
Na komputerze domowym (win7 64 bit) wgrałem najnowszą aktualizację i niestety problem z anulowaniem licencji powrócił. Wygląda mi na to, że skopiowanie pliku testowego wprowadziło jakieś zmiany (prawdopodobnie w antywirusie), których nawet aktualizacja nie może odkręcić. Dodam, że pierwszy raz kopiowałem plik testowy, wcześniej zawsze czekałem na oficjalną aktualizację i takiej sytuacji nigdy nie miałem.
Awatar użytkownika
Jurek B.
Team
Team
Posty: 8159
Rejestracja: 16 lut 2005, 20:25

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Jurek B. »

Najlepiej byłoby skontaktować się z naszym serwisem, wtedy najszybciej można pomóc.
Pozdrawiam Jurek B.
Kokosz
__
__
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2016, 22:56

Re: dziennik pomiarów RTK/RTN

Post autor: Kokosz »

Problem rozwiązany - pomogło odinstalowanie i ponowna instalacja Bitdefendera. W jakiś sposób, po skopiowaniu do folderu pliku testowego C-Geo, zapora Bitdefendera zablokowała ruch sieciowy samego programu, natomiast moduł odpowiedzialny za update działał bez zarzutu. Stąd też miałem problem z licencją, pobraniem informacji dot. lokalizacji pomiaru itp. Ale najnowszą aktualizację pobrałem :) Ogólnie, to przekopałem internety :wink: , żeby znaleźć coś na temat zapory w Bitdefenderze, którą nawet po reinstalacji mam jakby nieaktywną. Tzn. działa, ale nie można dodać lub edytować żadnej reguły. Zgłębiłem nawet tajniki usługi BFE z Windowsie, ale wychodzi mi na to, że wszytko z nią ok. Uważajcie więc na Bitdefendera.

P.S. Dziękuję Panu Wojtkowi, że mimo późniejszej pory zadzwonił i poświecił mi parę minut.
ODPOWIEDZ