Aktualizacja GeoOrganizera

      

 

Ostatnie zmiany:

19-06-2018

- dodano eksport faktur wystawionych w programie do pliku JPK_FA (jednolity plik kontrolny) wymagany dla deklaracji VAT,
- w danych pracy geodezyjnej dodano przycisk „Otwórz stronę portalu powiatowego''. Użycie przycisku spowoduje otwarcie w domyślnej przeglądarce internetowej właściwej strony portalu powiatowego geodety i po zalogowaniu się użytkownika, dostęp danych tam zawartych. W GeoOrganizerze zostały już zapisane wszystkie adresy portali powiatowych, które udało się odnaleźć. Użytkownik programu, może także zgłosić do nas adres portalu, którego nie ma dotąd w naszej bazie,
- wprowadzenie zakładki Czas pracy – do rejestracji czasu pracy pracowników. Gromadzi się w niej kto, kiedy wykonał jakie czynności i w jakim czasie. Słownik czynności można budować samodzielnie. W efekcie można zgromadzone dane wyeksportować do arkusza kalkulacyjnego i sporządzić np. kalkulację ilości przepracowanych godzin przez poszczególnych pracowników. Uprawnienia dostępu do tej zakładki są definiowane w panelu Konta użytkowników,
- dodano możliwość nadania działce statusu „-„ – czyli nieokreślony (nie działka przedmiotowa i nie sąsiednia),

13-01-2018

-umieszczenie na google maps zaznaczonych prac - lokalizacja z dokładnością do obrębu (na podstawie terytu w pracy lub identyfikatora działki)
-dodane 3 skórki i zmienione ikonki (lepiej się skalujące przy włączonej opcji powiększania czcionek)
-dodana możliwość importu danych ewidencyjnych także z pliku GML (okno wprowadzania pracy geodezyjnej, zakładka Działki),
-dodanie możliwości wyłączenia zakładki "koszty" przy nadawaniu uprawnień użytkowników(opcje - konta użytkowników)
-dodana możliwość eksportu punktów do pliku tekstowego i excela (okno wprowadzania pracy geodezyjnej, zakładka punkty)
-uaktualnione formularze EGiB i P
-dodane nowe pole w danych pracy "Rodzaj pracy" - pole typu słownikowego które może być również wyświetlane na liście prac i docelowo ma umożliwić
-tworzenie filtrów typu "pokaż MDCP ze statusem kompletowanie materiałów"
-dodana nowa zakładka w danych pracy z historią zmian statusów do przyszłego wykorzystania do analiz czasu trwania etapów
-dodane nowe pole "Data zmiany statusu" przechowujące ostatnią zmianę i możliwe do wyświetlania na liście prac.
Dzięki niemu mozna wykonać filtrowanie typu: "pokaz prace 'kompletowanie materiałów' z datą zmiany statusu starszą niż zadana.
-W historii możliwość edycji wpisów i dodawania pozycji niezwiązanych ze statusem.
-możliwość zapisu podglądu faktury do RTF