rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
Witam, czy możliwe jest wprowadzenie funkcji rysowania łuków na mapie, poprzez zdefiniowanie punktu początkowego i końcowego oraz określenie wielkości promienia, przy czym wartość dodatnia to łuk w prawo a ujemna w lewo?
Pozzdrawiam
Pozzdrawiam
Pozdrawiam, Grzegorz Grzegorzewski
Re: rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
Podbijam temat, ponieważ przydałaby się taka funkcja
-
- ____
- Posty: 246
- Rejestracja: 25 gru 2010, 10:06
Re: rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
Ja radzę sobie tak, że wyliczam środek okręgu na podstawie wcięcia z początku i końca łuku L=R , rysuję okrąg i wtedy można "przerysować " interesujący nas fragment
Re: rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
No niby tak można, ale trochę to robota na około
Re: rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
Zadanie jest u programisty, może mimo wakacji coś niedługo będzie.
Pozdrawiam Jurek B.
Re: rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
Dzięki za szybką reakcję w temacie (zresztą nie tylko w tym). Jak będę we Wrocławiu muszę chyba podrzucić kratę browara, żeby się odwdzięczyć za te błyskawiczne poprawki ratujące nieraz tyłek
Re: rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
Oczywiście zapraszamy do nas - piwa Ci u nas dostatek, ale i to przyjmiemykouczan pisze:Dzięki za szybką reakcję w temacie (zresztą nie tylko w tym). Jak będę we Wrocławiu muszę chyba podrzucić kratę browara, żeby się odwdzięczyć za te błyskawiczne poprawki ratujące nieraz tyłek
Pozdrawiam Jurek B.
Re: rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
Podbijam temat, czy istnieje możliwość dodania opcji "po narysowaniu zmieniaj łuki na łamane" tak jak ma to miejsce w przypadku okręgów?
Re: rysowanie łuków (punkt-punkt) i zadany promień
Ok, zrobimy by ta opcja dla okręgów działała też dla łuków.Piotr74 pisze:Podbijam temat, czy istnieje możliwość dodania opcji "po narysowaniu zmieniaj łuki na łamane" tak jak ma to miejsce w przypadku okręgów?
Pozdrawiam Jurek B.