Tworzenie obiektów tylko na kodach

Propozycje dotyczące rozszerzenia bądź modyfikacji istniejących opcji.
Awatar użytkownika
oakpil
____
____
Posty: 124
Rejestracja: 09 paź 2007, 18:01
Lokalizacja: wlkp

Tworzenie obiektów tylko na kodach

Post autor: oakpil »

fajna była by opcja gdyby podczas tworzenia obiektu (czy to zamkniętego czy otwartego) zaczepianie odbywało by się tylko do punktów z takimi a takimi kodami. Szczególnie warzene przy granicach i uzbrojeniu.
Awatar użytkownika
zbigniew
_____
_____
Posty: 410
Rejestracja: 22 mar 2005, 08:26

Post autor: zbigniew »

Ustaw odpowiednio atrybuty warstw. Wszystkie ustaw jako "widoczną" tylko, a dla tej warstwy, na której właśnie pracujesz ustaw "edytowalna". Wówczas będziesz mógł tworzyć obiekty z punktów znajdujących się tylko na jednej warstwie. Przy czym , należy pamiętać, ze do jednej warstwy może być przyporządkowane więcej niż jeden kod. Wszystko zależy od Ciebie jak sobie pracę zorganizujesz. Jeśli na warstwie będziesz miał jeden kod i inne warstwy nieaktywne , to będziesz własnie pracował w trybie o który pytasz. 8)
Awatar użytkownika
oakpil
____
____
Posty: 124
Rejestracja: 09 paź 2007, 18:01
Lokalizacja: wlkp

Post autor: oakpil »

O kurde to chyba jestem w tyle. To można punkty umieszczać na warstwach innych niż zerowa? Kurde jak bo szukam i nie widzę, bo faktycznie to jest rozwiązanie "problemu". Za instrukcję jak to zrobić stawiam browara :) O i tu rodzi się pomysł aby zorganizować spotkanie użytkowników C-Geo ;)
Awatar użytkownika
zbigniew
_____
_____
Posty: 410
Rejestracja: 22 mar 2005, 08:26

Post autor: zbigniew »

poczytaj tu: http://www.softline.xgeo.pl/phpBB/viewtopic.php?t=8203 albo jeszcze lepiej, to zacznij od instrukcji w dziale "do pobrania" 8)
Awatar użytkownika
oakpil
____
____
Posty: 124
Rejestracja: 09 paź 2007, 18:01
Lokalizacja: wlkp

Post autor: oakpil »

Człowiek używając profgramu od 6 lat myśli, że wszystko wie. faktycznie to rozwiązuje problem granic - szkoda tylko, że nie ma ręcznego przenoszenia symboli na konkretną warstwę bo kod WLZ może być na kilku warstwach
Zbyszek_Gr.

Post autor: Zbyszek_Gr. »

Też jest, i to "od zawsze", przecież to podstawa obsługi mapy.
Będąc na mapie, klikamy Mapa, potem Kody <-> Warstwy i .... robimy to na co mamy ochotę.
Kłania się szczegółowa analiza Instrukcji.
Awatar użytkownika
FaFaL
Team
Team
Posty: 3127
Rejestracja: 11 lip 2005, 14:09
Lokalizacja: Opole..Kraków
Kontakt:

Post autor: FaFaL »

szkoda tylko, że nie ma ręcznego przenoszenia symboli na konkretną warstwę bo kod WLZ może być na kilku warstwach
Na to też jest rada, ale w pierwszym kroku należy wyłączyć w opcjach programu opcję "przypisanie kodów punktów do warstw" (a może i nie trzeby wyłączać, już nie pamiętam ;) ), a następnie korzystać na mapie z funkcji K-1, dzięki temu włazy różnych sieci będą na różnych warstwach choć mają ten sam kod :D. Mam nadzieję że to pomoże. Muszę przyznać, że w instrukcji są pewne opisy ale czasem ciężko z tych opisów dojść do czego dana funkcja może się przydać w praktyce i jak ją wtedy zastosować - popisałem jakieś tutoriale, ale akurat nie dotyczące tego problemu, może jak znajdę chwilkę ;)
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 15:59 przez FaFaL, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Rafał Kocierz
geoplus

Post autor: geoplus »

Panie Kocierz.
Udostępnij Pan teraz. Nie bądź Pan świnia.

Z poważaniem.

AD
Awatar użytkownika
FaFaL
Team
Team
Posty: 3127
Rejestracja: 11 lip 2005, 14:09
Lokalizacja: Opole..Kraków
Kontakt:

Post autor: FaFaL »

Na PANA nieszczęście ostatnio skupiłem się bardziej na obliczeniach objętości i to dla tych potrzeb pisałem historyjki obrazkowe ;). Jak będę miał chwilkę to stworzę odpowiednią która by pasowała do omawianego problemu :) - może weekend, kto wie :)
Pozdrawiam Rafał Kocierz
ODPOWIEDZ