Na mapie poznikały symbole.

Pytania dotyczące obsługi programu C-Geo V8 i kolejnych edycji
herrtur
____
____
Posty: 163
Rejestracja: 06 sty 2012, 18:36

Na mapie poznikały symbole.

Post autor: herrtur »

Nie wiem jak to się stało ( nic nie zmieniałem, nie instalowałem nowej wersji ...), ale po otwarciu kilku kolejnych różnych projektów poznikały z map symbole latarń, zaworów, studzienek. Na mapie ich nie ma, w tabeli przy punktach też nie, w opcji Mapa / Kody <-> Warstwy nie ma żadnego przypisania symboli do warstw, ale po wybraniu na mapie punktu pokazuje się w dolnym pasku info o tym ,że punkt leży na tej warstwie, co powinien.
Awatar użytkownika
Jurek B.
Team
Team
Posty: 8159
Rejestracja: 16 lut 2005, 20:25

Re: Na mapie poznikały symbole.

Post autor: Jurek B. »

Być może uszkodzeniu uległa tabela kodów - jeśli w menu Okno-Kody nie ma żadnego wiersza - to tak się stało. Można je odzyskać z kopii archiwalnej kodów - dla kodów Mapa_Zasadnicza_2015 to plik: I_nowa_2015.bkup - zapisać jako plik o nazwie: I_nowa_2015
Pozdrawiam Jurek B.
Kunzite
__
__
Posty: 24
Rejestracja: 18 mar 2014, 09:09

Re: Na mapie poznikały symbole.

Post autor: Kunzite »

Podłączam się bo mam chyba taki sam problem.
Nagle poznikały mi wszystkie kody "Mapa zasadnicza 2015"
Plik I_nowa_2015 ma tylko 24B i zawiera 2 słowa: "TStTreeTStTreeNode "
bkup też był taki, próbowałem więc wziąć z innej stacji plik, ale niestety wiedzę, że w momencie uruchomienia programu, plik I_nowa się zeruje i przywracanie go nic nie daje.
Awatar użytkownika
Jurek B.
Team
Team
Posty: 8159
Rejestracja: 16 lut 2005, 20:25

Re: Na mapie poznikały symbole.

Post autor: Jurek B. »

Kunzite pisze: 19 lis 2021, 14:50 Podłączam się bo mam chyba taki sam problem.
Nagle poznikały mi wszystkie kody "Mapa zasadnicza 2015"
Plik I_nowa_2015 ma tylko 24B i zawiera 2 słowa: "TStTreeTStTreeNode "
bkup też był taki, próbowałem więc wziąć z innej stacji plik, ale niestety wiedzę, że w momencie uruchomienia programu, plik I_nowa się zeruje i przywracanie go nic nie daje.
Najlepiej skontaktować się z serwisem, bo zapewne jakiś program (najpewniej antywirus) uszkadza ten plik.
Pozdrawiam Jurek B.
ODPOWIEDZ