Geo Organizer - szablony zawiadomień i protokołów
: 01 kwie 2020, 20:42
Korzystając z okazji, postanowiłem pobawić się Geo Organizerem. Po paru godzinach widzę mnóstwo potencjału, ale mam kilka pytań.
1. Czy przy wykorzystaniu opcji wstawiania osób z działek (przez "lista osób") jest opcja niepowielania tych samych osób, a zamiast tego dopisania w nawiasie wszystkich działek, zamiast wielokrotnie wymieniać tę samą osobę z różną działką? Przy wypełnianiu zawiadomień byłaby to spora pomoc.
Sprawa jest fajnie rozwiązana w "Korespondencji", można zaznaczyć niepowielanie istniejących wpisów i jest ładnie i czysto przy kopertach i zwrotkach.
LUB
2. Czy przy wykorzystaniu opcji wstawiania osób z działek (przez "lista osób (tabelka)") jest opcja uzyskania przez użytkownika kontroli nad tą tabelką lub stworzenie listy działek, z dopasowanymi do nich właścicielami/władającymi/itp.
W tym momencie jest to po prostu lista osób i nie można zarządzać wielkością znaków, liczbą pól, kolejnością tych pól etc. Może na podobnej zasadzie jak w "Raporty" z tabeli współrzędnych w C-Geo, możemy wybrać jakie pole danych, w którym miejscu chcemy. (w takim rozwiązaniu przydałoby się np. pole "prawa do działki, ze słownikiem własność, współwłasność, gospodarowanie......" o ile coś takiego jest w ogóle do wykonania)
3. Czy przy generowaniu serii dokumentów i wprowadzaniu właścicieli jest opcja rozdzielania małżeństw na osobne wpisy? Preferowałbym osobne dokumenty dla każdego z małżonków. Sprawa jest fajnie rozwiązana w "Korespondencji", można zaznaczyć rozdzielenie małżeństw.
4. Czy jest opcja wstawiania nazw plików dołączonych do roboty w raportach?
Zazwyczaj skany takich dokumentów opisuję jako "szkic polowy nr X z YY,................." i fajnie by było móc po prostu je wstawiać do kolumny 5 jak w załączniku poniżej.
Docelowo chciałbym uzyskać takie efekty, ale wszystko, co będzie podobne powinno zdać egzamin
Jeśli jakiś rozwiązanie do tego już istnieje, to proszę mnie pokierować jak je znaleźć
1. Czy przy wykorzystaniu opcji wstawiania osób z działek (przez "lista osób") jest opcja niepowielania tych samych osób, a zamiast tego dopisania w nawiasie wszystkich działek, zamiast wielokrotnie wymieniać tę samą osobę z różną działką? Przy wypełnianiu zawiadomień byłaby to spora pomoc.
Sprawa jest fajnie rozwiązana w "Korespondencji", można zaznaczyć niepowielanie istniejących wpisów i jest ładnie i czysto przy kopertach i zwrotkach.
LUB
2. Czy przy wykorzystaniu opcji wstawiania osób z działek (przez "lista osób (tabelka)") jest opcja uzyskania przez użytkownika kontroli nad tą tabelką lub stworzenie listy działek, z dopasowanymi do nich właścicielami/władającymi/itp.
W tym momencie jest to po prostu lista osób i nie można zarządzać wielkością znaków, liczbą pól, kolejnością tych pól etc. Może na podobnej zasadzie jak w "Raporty" z tabeli współrzędnych w C-Geo, możemy wybrać jakie pole danych, w którym miejscu chcemy. (w takim rozwiązaniu przydałoby się np. pole "prawa do działki, ze słownikiem własność, współwłasność, gospodarowanie......" o ile coś takiego jest w ogóle do wykonania)
3. Czy przy generowaniu serii dokumentów i wprowadzaniu właścicieli jest opcja rozdzielania małżeństw na osobne wpisy? Preferowałbym osobne dokumenty dla każdego z małżonków. Sprawa jest fajnie rozwiązana w "Korespondencji", można zaznaczyć rozdzielenie małżeństw.
4. Czy jest opcja wstawiania nazw plików dołączonych do roboty w raportach?
Zazwyczaj skany takich dokumentów opisuję jako "szkic polowy nr X z YY,................." i fajnie by było móc po prostu je wstawiać do kolumny 5 jak w załączniku poniżej.
Docelowo chciałbym uzyskać takie efekty, ale wszystko, co będzie podobne powinno zdać egzamin
Jeśli jakiś rozwiązanie do tego już istnieje, to proszę mnie pokierować jak je znaleźć
