Witam, jak najlepiej poradzić sobie z zgłoszeniami, które mają kilka etapów prac w GO ?
Przykład mam mapę do celów projektowych z ustaleniem przebiegu granic i I etap to ustalenie ,a II to mdcp.
W GO mam teraz dużo dokumentów ,które musza być w I etapie ,ale nie będą w II i na odwrót.
Można byłoby dodać funkcję zaznaczanie kilku dokumentów i przypisaniu im np ETAP I i w Dokumenty dołączone do pracy wyświetlanie ETAP I , ETAP II i dopiero jak to kliknę to wyświetlają się dokumenty z danego etapu. (Oczywiście prace nie etapowane zostają bez zmian )
Geo Organizer Grupowanie - etapowanie
Re: Geo Organizer Grupowanie - etapowanie
Witam,
najlepiej przy dodawaniu pierwszego dokumentu zdefiniować grupy dokumentów (1): Etap 1, Etap 2...
Potem kolejne dodawane dokumenty przypisywać do nich i np. włączyć wyświetlanie dokumentów w grupowaniu (2):
najlepiej przy dodawaniu pierwszego dokumentu zdefiniować grupy dokumentów (1): Etap 1, Etap 2...
Potem kolejne dodawane dokumenty przypisywać do nich i np. włączyć wyświetlanie dokumentów w grupowaniu (2):
- Załączniki
-
- Zrzut ekranu 2025-03-24 104843.jpg (217.04 KiB) Przejrzano 188 razy
Pozdrawiam Jurek B.