Tworzenie obiektów tylko na kodach
Tworzenie obiektów tylko na kodach
fajna była by opcja gdyby podczas tworzenia obiektu (czy to zamkniętego czy otwartego) zaczepianie odbywało by się tylko do punktów z takimi a takimi kodami. Szczególnie warzene przy granicach i uzbrojeniu.
Ustaw odpowiednio atrybuty warstw. Wszystkie ustaw jako "widoczną" tylko, a dla tej warstwy, na której właśnie pracujesz ustaw "edytowalna". Wówczas będziesz mógł tworzyć obiekty z punktów znajdujących się tylko na jednej warstwie. Przy czym , należy pamiętać, ze do jednej warstwy może być przyporządkowane więcej niż jeden kod. Wszystko zależy od Ciebie jak sobie pracę zorganizujesz. Jeśli na warstwie będziesz miał jeden kod i inne warstwy nieaktywne , to będziesz własnie pracował w trybie o który pytasz. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
poczytaj tu: http://www.softline.xgeo.pl/phpBB/viewtopic.php?t=8203 albo jeszcze lepiej, to zacznij od instrukcji w dziale "do pobrania" ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Na to też jest rada, ale w pierwszym kroku należy wyłączyć w opcjach programu opcję "przypisanie kodów punktów do warstw" (a może i nie trzeby wyłączać, już nie pamiętamszkoda tylko, że nie ma ręcznego przenoszenia symboli na konkretną warstwę bo kod WLZ może być na kilku warstwach
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 15:59 przez FaFaL, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Rafał Kocierz