Dzień dobry!
Zamierzamy od sierpnia zacząć wystawiać faktury w GeoOrganizerze, bo nasze aktualne oprogramowanie woła o pomstę do nieba.
W związku z tym mielibyśmy kilka zapytań:
1. Czy możemy listę faktur wyciągnąć jako osobną zakładkę, obok Prac, Terminarza i Mapy etc.?
2. Czy istnieje gdzieś mechanizm wystawiania korekty do faktury? Jeżeli nie, to czy byłaby możliwość dodania takiego?
3. Czy z poziomu formularza faktury, można wstawiać do tegoż wartości z pól z danych Pracy geodezyjnej? (Głównie w charakterze opisów jakiej roboty faktura dotyczy itp.) Jeżeli tak, to jakie były by to zmienne? (Preferowalnie również zmienne użytkownika)
4. Istniałaby opcja exportu do xlsx'a zestawienia danych z faktur z możliwością filtrownia po okresie?
5. Czy możnaby dodać opcję, żeby wiersz zmieniał kolor, jeżeli faktura jest nieopłacona po terminie
6. Czy możnaby dodać opcję oznaczania faktury jako opłaconej przez PPM-> opłacony?
EDIT
7. Czy numer faktury może mieć zera z przodu? (nie 1/2023, a 0001/2023?)
Faktury
Re: Faktury
Nie jestem pewien czy to dobry pomysł robić to w GO. Chyba od przyszłego roku ma wejść Krajowy System e-Faktur (KSeF). Nie wiem jak to będzie wyglądać i czy integracja będzie bezproblemowa.
Z tą fakturą korygującą z tego co pamiętam też jest trochę zamieszane.
Z tą fakturą korygującą z tego co pamiętam też jest trochę zamieszane.
pozdrawiam
grzes
grzes