Po kilku tygodniach testowania aktualnego sposobu prezentowania terminarza przez Geo Organizer mam kilka przemyśleń.
Z aktualnie istniejących opcji przeglądania wydarzeń sensownie wygląda tylko Agenda.
Widok tygodniowy czy miesięczny dla poszczególnych użytkowników jest strasznie niepraktyczny. Jest nasz pięcioro, zatem mamy 5 widoków, na standardowym ekranie mieszczą się 3 kalendarze. Nawet gdyby się mieściły, przeglądanie 5 osobnych kalendarzy to nie jest coś co ułatwia planowanie.
Technicznie wystarczyłaby Agenda, ale jak chyba wszyscy przywykliśmy do klasycznego wyglądu kalendarza i praca na tym aktualnie funkcjonującym widoku tygodnia i miesiąca bardzo Nas męczy. Wystarczy nie włączyć widoku jednego użytkownika, albo pomylić kolumnę i już są dwa spotkania na jedną godzinę i trzeba zamieniać cały plan dnia. Może gdybyśmy pracowali pojedynczo, ale zazwyczaj w teren jedziemy parami (nie przypisanymi na stałe) i to planowanie wspólnych terminów jest potrzebne.
Jeśli to ma działać w jakiś sposób, to te poszczególne osoby muszą być na siebie nałożone. Poszczególne osoby oznaczone kolorową ramką, inicjałem - cokolwiek.
Nie wiem czy to będzie możliwe, ale proszę chociaż o próbę.
Z góry dziękuję,
Terminarz
Re: Terminarz
A każdy z Państwa korzysta z innego kalendarza? Czy macie zdefiniowany jeden, udostępniony dla wszystkich?
Pozdrawiam Jurek B.
Re: Terminarz
Mamy zdefiniowany jeden, udostępniony dla wszystkich, tak jak było pokazywane na szkoleniu.
Pozdrawiam
Ao
Ao
Re: Terminarz
W takim przypadku lepiej zdefiniować odrębnego użytkownika, np. Sprawy albo Terminy, który będzie służył wyłącznie do wprowadzania i zarządzania terminami kalendarza Google - wtedy po włączeniu jego widoku w Terminarzu nie będzie zwielokrotnionych kalendarzy.
Pozdrawiam Jurek B.