Po aktualizacji do nowszej wersji zniknęły wpisy w kalendarzu
Po aktualizacji do nowszej wersji zniknęły wpisy w kalendarzu
Witam. tak jak w temacie. Zainstalowałem najnowszą wersję geoorganizera i nie mam żadnych wpisów w kalendarzu. Jakiś pomysł jak to przywrócić?
Re: Po aktualizacji do nowszej wersji zniknęły wpisy w kalendarzu
Czy to była aktualizacja z jakiejs bardzo starej wersji?
pozdrawiam
grzes
grzes
Re: Po aktualizacji do nowszej wersji zniknęły wpisy w kalendarzu
Pytanie jeszcze czy to ten sam użytkownik który miał wcześniej dostęp do tamtych wpisów w kalendarzu i czy włączone jest wyświetlanie kalendarzy bieżącego użytkownika lub czy bieżący użytkownik ma dostęp do terminarza (Opcje...)?
- Załączniki
-
- Przechwytywanie.JPG (16.58 KiB) Przejrzano 2876 razy
Pozdrawiam Jurek B.
Re: Po aktualizacji do nowszej wersji zniknęły wpisy w kalendarzu
Aktualizacja była robiona z wersji z września 2020 roku. Już nawet wróciłem do tej wersji - w terminarzu są wpisy. Sprawdziłem też czy użytkownicy mają dostęp do kalendarza i taki dostęp posiadają.
Re: Po aktualizacji do nowszej wersji zniknęły wpisy w kalendarzu
Chyba potrzebna byłaby pomoc online - wtedy więcej będzie można pomóc, proszę o telefon na nr 509896026
Pozdrawiam Jurek B.